FAQ

Betalen(Methodes)



Hoe kan ik betalen?
iDEAL, Creditcard, PayPall, Bancontant, EPS, Giropay, Bitcoin

Terugbetaling
Zodra de retour zending goed is ontvangen in ons magazijn vind de terugbetaling zo spoedig mogelijk plaats. Meestal is dit binnen 3 dagen, maar uiterlijk 7 dagen. We doen de terugbetaling altijd naar de rekening/ Creditcard waarmee de betaling oorspronkelijk voldaan is.

Kan ik een factuur downloaden?
Bij de betalingsbevestiging is een factuur bijgevoegd. Je kan de factuur ook terugvinden in je account onder bestel geschiedenis.

Levering


Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 22:30 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Deze zijn (in Nederland) vrijwel altijd de volgende dag in huis.

Voor aanvullende verzendinformatie klik hier.

Retourneren


Moet ik betalen bij retourneringen?
Ja, maar de verzendkosten die we in rekening hebben gebracht toen je het product hebt besteld worden weer terug overgemaakt aan jou. Kosten voor het terugsturen van producten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Hoe moet ik een item ruilen of retourneren?
Voor aanvullende ruil en retour informatie klik hier.

Garantie & Klachten


Mijn artikel is beschadigd of kapot
Oeps.. Dit kan gebeuren. Laat het ons binnen 14 dagen weten via klantenservice@grustle.nl Stuur wanneer mogelijk een foto van het defect mee. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing.

Ik heb een tip of klacht
Je kan ook hier contact opnemen met de klantenservice.